Poprawa rozpoznawalności marki LISICKI na europejskich rynkach poprzez kontynuację działań promocyjnych w postaci uczestnictwa w targach charakterze wystawcy.
Planowane działania:
Działania promocyjne prowadzone będą w ramach programu promocji branży maszyn i urządzeń poprzez czynne uczestnictwo firmy w roli wystawcy w następujących międzynarodowych imprezach targowych:
– AGRITECHNICA 2025 – Hanower,
– EIMA 2026 – Bolonia,
– AGRITECHNICA 2027 – Hanower.
Dodatkowo projekt uwzględnia podjęcie działań związanych z kampanią promocyjną, tj. stworzeniem filmu informacyjno-promocyjnego.
Cele projektu:
Celem projektu jest promocja polskiej marki produktowej „LISICKI” przy udziale Marki Polskiej Gospodarki na międzynarodowym rynku producentów maszyn dla szeroko rozumianego rolnictwa.
Planowane efekty:
Działania promocyjne prowadzone będą w ramach programu promocji branży maszyn i urządzeń, na perspektywicznych rynkach, takich jak:
Europa środkowa, Europa wschodnia, Europa zachodnia.
Dzięki temu nastąpi wzrost przychodów ze sprzedaży eksportowej maszyn, zintensyfikowanie współpracy z dotychczasowymi partnerami oraz zwiększenie rozpoznawalności marki na dotychczasowych i nowych rynkach zbytu. Projekt w skuteczny sposób zapewni prezentacje najnowszych osiągnięć i innowacji technologicznych naszych produktów (kosiarek rotacyjnych i bijakowych, opryskiwaczy polowych i sadowniczych, rozsiewaczy nawozów sypkich) będących wynikiem własnych prac B+R. Wpłynie to pozytywnie na utrzymanie dotychczasowych oraz pozyskanie nowych partnerów biznesowych. Dodatkowo przedsięwzięcie przyczyni się do wzmocnienia pozycji polskiej gospodarki poprzez promocje gospodarczą kraju, jako atrakcyjnego partnera gospodarczego i miejsca nawiązywania wartościowych kontaktów handlowych. Podziała również pozytywnie na realizację polityk horyzontalnych UE w zakresie równościowych zasad horyzontalnych i zasad zrównoważonego rozwoju.
Wartość projektu:
614.854,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich:
300.377,50 PLN