Zwiększenie rozpoznawalności marki FMR LISICKI na rynkach międzynarodowych poprzez kontynuację działań promocyjnych w postaci targów.
Cele projektu:
Celem projektu jest promocja polskiej marki produktowej „LISICKI” przy udziale Marki Polskiej Gospodarki na międzynarodowym rynku producentów maszyn dla szeroko rozumianego rolnictwa.
Planowane efekty:
Działania promocyjne prowadzone będą w ramach programu promocji branży maszyn i urządzeń poprzez czynne uczestnictwo firmy w roli wystawcy w następujących międzynarodowych imprezach targowych:
AGRITECHNICA – Hanower, BELAGRO – Mińsk, AGROTECH – Kielce, INTERAGROMASH – Rostów nad Donu, AGROMASHEXPO – Budapeszt. Dzięki temu nastąpi wzrost przychodów ze sprzedaży eksportowej maszyn, zintensyfikowanie współpracy z dotychczasowymi partnerami oraz zwiększenie rozpoznawalności marki na dotychczasowych i nowych rynkach zbytu. Projekt w skuteczny sposób zapewni prezentacje najnowszych osiągnięć i innowacji technologicznych naszych produktów (maszyn dla rolnictwa i sadownictwa) będących wynikiem własnych prac B+R. Wpłynie to pozytywnie na utrzymanie dotychczasowych oraz pozyskanie nowych partnerów biznesowych. Dodatkowo przedsięwzięcie przyczyni się do wzmocnienia pozycji polskiej gospodarki poprzez promocje gospodarczą kraju, jako atrakcyjnego partnera gospodarczego i miejsca nawiązywania wartościowych kontaktów handlowych. Podziała również pozytywnie na realizację polityk horyzontalnych UE.
Wartość projektu:
698.800,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich:
419.280,00 PLN